středa 23. dubna 2014

Kåte damer

Jeg har en litt annerledes fantasy, vel kanskje ikke så forskjellig, men litt kanskje? Jeg vet ikke, men jeg tror det er litt annerledes. Eller er det kanskje slik at ingen tør å fortelle, men jeg tør * smil *.


Jeg har alltid fantasert om en blind date der vi har bestemt at vi skal ha sex. Dermed en ren sexdate type, der vi ikke vet hvordan vi ser ut, men bare sett et lite bilde av hverandre, så mitt eksempel. der du bare kan bare forestille meg hvordan jeg ser ut. Eller ana og ana, ser du min sexy ass hehe. Jeg er ekstremt kåt og utseende spiller ingen rolle så lenge du også er veldig kåt og bare vil knulle.


Selvfølgelig må du være ren og klar, det verste jeg vet gutta som ikke ser etter deres helse, så snobbene jeg vet du vil vite hvorfor haha. Å knulle noen ukjent fyr uten mye snakk og diskusjon og planlegging er såååå spennende. Jeg tror det er utrolig spennende. Også tror jeg det er lettere å gi slipp på alle hemninger som kan være vanskelig ellers?


Det er veldig spennende, og jeg håper аt noen der ute vil hjelpe meg å realisere min seksuelle fantasi. Og at du har samme kjønn fantasy. Tenk hva vakker, vi får se, har vi ikke snakker mye, vi bare rota og nyter det gode liv og deretter separert vi spiste. Ingen snakker, bare njuuuutning * smil *.


Jeg er ikke desperat på noen måte uten Jeg er bare nysgjerrig og ønsker å realisere min fantasi. Hvis du er singel eller ikke, gjør din alder og sånt egentlig ingen rolle, det som er spennende er blind date og sizzling sex med noen ukjente, faktisk en slags anomymsex kanskje? Vi kan sees overalt, vi snakker om det i posten. Høre fra deg, så vi kan se deg snart. Kanskje i kveld? * Venter på deg *…



Jeg er en lysten dame som søker spenning og sex. Jeg er swinger og åpen for nesten alt. Hvis jeg ikke liker det vi gjør, så sier jeg stopp.












Žádné komentáře:

Okomentovat